2012. február 19., vasárnap

Nincs változás...

Sajnos Emma lába nem jött rendbe, pedig bíztam benne hogy mostanra javulás lesz. Holnap ismét sebészet, ultrahang, meglátjuk mit mondanak.
Amúgy Emma egyre rosszabbul viseli hogy nem tud mozogni rendesen. Mászva közlekedik, pedig szerintem nem szabadna, hisz szigorú nyugalmat rendeltek. Igyekszem megakadályozni, de nem mindíg sikerül. Amúgy elég nehéz hurcolni Őt folyton a lakásban, és a bezártságot is nehezen viseljük. Még szerencse hogy ülve nem fáj neki hajlítva a lába, és játszani így azért sokmindent tudunk.
A héten esedékes farsangról tuti lemarad, bár egyenlőre nem is akar menni szerencsére. Remélem utólag sem lesz rossz neki hogy kimaradt. Pénteken meg bábelőadásra mennének az ovival a helyi művházba, A kis hableányt adják elő, oda szeretném elvinni én, sőt, elmennénk családilag, remélem megoldható lesz.
Remélem holnap már jobb hírekkel érkezem!

1 megjegyzés:

  1. Már akartam kommentelni régebben, de vmiért nem adta fel ezt az üzenő ablakot. Na, szóval remélem minden rendben lesz! Én gyerekkoromban nagyon lábfájós voltam, olyankor nagymamám mindig egy svédcseppel átitatott kendőt kötött a lábamra (pont a térdemre) és ez használt.
    Remélem semmi komoly!!! Drukkolok!

    VálaszTörlés