2012. február 14., kedd

Esti idill

A tegnapi napon délelött csavarogtunk, mert kellett több helyre is mennem, a lányokat meg persze vittem magammal. Délután Emma aludt, most bezzeg Maja nem, vagyis alig, mert összvissz fél órát sikerült horpasztania, persze kizárólag azért, mert én is pihenni akatam, sőt, épp elaludtam mikor ugrasztott. Na mindegy! Egész jól telt a nap, amikor is következett az esti menet. Vacsora, fürdés... Aztán fordítottunk, mert Majának kifolyt a pelusa, engedtem a vizet. Emma nem akar fürdeni velünk, majd egyedül. Jó. Maja fürdik, minden happy, öltöztetem és Emma kiabál, hogy bepisilt. A szőnyeg kellős közepére, szupi. Maját befejezem, megyek törölgetni, de hiába, tiszta nedves minden. Emmát kádba be, Maja közben persze hogy beletrappolt a nedvességbe. Zokni csere, és kistörölköző leterítése. Míg megnéztem Emmát a kádban, Maja a fejére vette a pisis-vizes- tisztítószeres kistörölközőt, és azzal korzózott nagy vigyorogva. Majának vacsi, beül, virsli??? kérdem, nagy ováció. Klassz, ez könnyű menet. Megkapja, nyammog, de nem lelkes. Jó, adok pogit. Szétcsipkedem neki, eszeget. Megnézem Emmát, jó e a víz, elég e. Kijövök. Maja szétfolyatta a cumisüvegből a lét az egész etetőszék csöpög-ragad, a pogi szétázott. Emmát mosdatnám, menekül, nem hagyja magát, már nem vagyok túl nyugodt. Kivenném, a telefon csörög, közben meg Maja nyíg hogy kiszállna az etetőszékből. Emmát ki, Maját ki, persze kajtat a fürdőben, Emma kilocsolt, Majának újabb zoknicsere. De menekül. Emma öltözik, Maja bóklászik. Emmának vacsi, Ő legalább megette a virslit. Aztán elcsitultak a viharok, megnyugodtam. Maját csupán fél órával sikerült hamarabb letennem mint szoktam. Mikor bevonulunk a telefon megint csörög... Én lapítok, mondván aludjon csak Maja, de Emma behozza, amire Maja felpörög. Apa: Mi kell a teszkóból? Én: Őőő, hát, pelus... meg valami főznivaló.. Nem tudom. Mindegy. Maja végre elalszik, Emma tv-t néz, pihenni akarok. De Emma játszani hív, megyek, hisz sokszor nem tudunk. Barbizzunk. Yeeee.
Apa hazaér, Emma rárohan. Apa eszik, Emma csipeget, csacsog, nem alszik. Szobájában kupi, nem pakol, összeveszünk. Apa altat, én roskadva bambulok, be be szunnyadok. Apa is elaludt Emma mellett, felkeltem, és elvonulok. Elég volt mára....

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése