2012. február 6., hétfő

Közelharc

Szegény Maja olyan bizalmatlan a legutóbbi oltások óta, hogy már attól sírva fakad például ha egy eladó odajön hozzánk a ruhaüzletben. Ma meg kihívtam a dokinkat hogy nézzen rá a csajokra mert egyik csúnyábban köhög megint mint a másik. Hiába adtam a köptetőt, nem éreztem hogy igazán használna... :(
Persze hiába mondtam Majának hogy jön majd a doktorbácsi, amint megjelent elkezdett őrjöngeni, úgy sírt hogy így talán még nem is hallottam soha. :( Végigüvöltötte azt a bő negyed órát amíg itt volt a doki, és ebből rendkívül hisztis volt amikor Őt hallgatta meg. Komolyan alig bírtam fogni, úgy feszített, vergődött, menekült volna. Komoly ereje van, még a doki is megjegyezte.
Remélem mostmár hamar rendbejön legalább mindkét lány, és már most tudom hogy a 18 hós szuri kemény menetnek ígérkezik.
Emma amúgy nagyon is jól elvan itthon, nem kívánkozik visszamenni az oviba, de azért mindíg elmondom neki hogy kell.

1 megjegyzés:

  1. Sziasztok! Szégyen,de most látom,milyen régen voltam itt,hatalmasat nőttek a lányok,imádni valóak.:) Az az igazság,hogy saját blogunkat is hanyagoltam,de hamarosan teszek fel új képeket Denikéröl...Mi is betegeskedtünk,Denike is nagyon köhögött,antibogyóztunk..:( Itt hatalmas a hó,most csak szánkóval közlekedünk Denivel..:) Sok puszi Nektek! Danijel és Gabi

    VálaszTörlés