2012. február 3., péntek

Észre sem vettem...

Emma evése mint írtam katasztrófális. Egy napja nyavajog hogy csináljak borsó főzeléket fasírttal. Tegnap este nem, de ma megfőztem neki. Megette???? NEEEEEM ette meg.
Előjött a folyékony étel című történet, és krokodil könnyekkel sírt hogy nem kéri. Hiába ajánlottam fel hogy megetetem, hajthatatlan volt. Az ebédje így szinte nulla, pár szem sültkrumplit evett csupán.
Nem tudom mit tegyek. Nem tudom ez mennyire komoly dolog, de kezdek aggódni.
Míg Őt győzködtem az evéssel kapcsolatban addig a másik oldalamon nagy csendben meg Maja elaludt...
Így:
Szerencsére Ő evett azért,még ha magához képest kevesebbet is mint szokott. :)
Amúgy sem Emma, sem Maja nem szokott nekem így elaludni...

1 megjegyzés:

  1. Milyen édes Maja!!!!! Én Levivel sosem jártam így, kíváncsi vagyok, Csongival elő fog-e fordulni... ;)
    Evés... nem könnyű helyzet, türelmet kíván... Aggódni ne aggódj, szerintem Emma hamar rájön maga is, hogy ettől nem kell félni.

    VálaszTörlés