2011. december 12., hétfő

Szülinapi bulik

A sok vendég miatt Emma szülinapját napokig ünnepeltük. Szombaton a barátaink jöttek, vasárnap a család, ma pedig mivel az ovis-játszóházas zsúr elmaradt, áthívtam két kis ovistársát játszani.
Kicsit izgultam, mert 3 gyerekért mentem az oviba, a szüleik 6-ra jöttek értük. Szerencsére minden jól sikerült, aranyosak voltak.
Sajnos a fényképezőgépen valamit elállítottunk, mert egy ideje rettentő homályos képeket tudtam csak csinálni, de ma addig nyomkodtam míg sikerült helyrehozni a beállításokat.

Imádott Zsigával és Hannával :)




És egy kép a tortáról, amire büszke vagyok, még ha kicsit homályos is...

5 megjegyzés:

  1. Nagyon sok boldog szülinapot a tündéri Emmának!!!!!
    A torta gyönyörű!!!! És finomnak is tűnik ;) Ügyes vagy :) ...Recept...?
    Puszik
    Edina

    VálaszTörlés
  2. Ui: tetszik az új háttér! ;)

    VálaszTörlés
  3. Köszönjük a köszöntést! :)
    A receptet megírom este egy bejegyzésbe!
    Pussz

    VálaszTörlés
  4. Ismét gyönyörű tortát alkottál,Annám!!!! :) Pályát tévesztettél,úgy érzem,egy cukrász veszett el benned!!
    Örülök,hogy minden jól sikerült!!Millió puszi!
    Krisz

    VálaszTörlés
  5. Köszi Krisz! Aranyos vagy! :)
    Millió puszi!

    VálaszTörlés