2011. december 7., szerda

Advent, Mikulás, Karácsonyi előkészület...

Néha olyan lassan megy az idő, mégis most hirtelen azon kaptam magam hogy december van, nem hogy csak úgy simán, hanem gyerekekkel, akiknek nagyon fontos hogy megismerjék, átvegyék, átérezzék az ünnepi hangulatot. Igyekszem Emmával többet beszélgetni, és témába illő kreatívkodós ötletekkel előállni. Persze nincs mindíg sikere annak amit kitalálok, de így is úgy is együtt ténykedünk, ez a legfontosabb. Majám még kicsi, ő még csak szétszedős-rombolós, de jövőre biztosan szívesen alkot majd Ő is. :) Már most szívesen firkál egy keveset ha látja hogy Emma színez, rajzol.
Elérkezett a Mikulás ünnep is. Emmám írtó édes volt, nagyon várta, és 5.-én este alig bírt elaludni. Aztán kitalálta fél attól hogy a Mikulás bemegy a szobájába, és inkább maradjon vele az Apja. Gondolom a nagyszakállú- nagy hasú Télapóval Apát vélte méltó ellenfélnek ha esetleg valami gubanc adódna. Persze reggel volt nagy öröm, és szerencsére idő is maradt kipróbálni az ajándékot. :) Szerencsére jó választásnak bizonyult az édességek mellé a fagyikészítős gyurma szett. :)
És következtetéseket vont le, amiért nem kapott virgácsot. Kb két hete várjuk a Mikut, és kibeszéltük hogy a rossz gyerekek kapnak virgácsot, és Emmám nagyon bízott benne hogy nem kap majd, félt is talán, és emiatt azt gondoltam nem is kap, pedig biztos elfért volna a zsákjában. Anyukámat is lebeszéltem róla, így virgács nélkül maradt. Igenám, de most hogy nem kapott, somolyogva mondja, hogy biztos nagyon jó gyerek volt, és hogy mindegyik Mikulás azt hiszi hogy jó gyerek volt. :) Meg kell zabálni különben ahogy előadja.
Majám még nem vette a lapot, de az ajándékoknak Ő is nagyon örült. :) Egyenlőre nagy szeretettel húzza vonja a tanuló kutyust amit kapott. :)
Az ovis Milukás is jól sikerült, kár hogy nem mehettünk be. Az óvónéni szerint kisangyalok voltak a gyerekek. :) Képeket majd kapunk, alig várom. :)
Holnap meg szülinapot ünneplünk. Hihetetlen hogy 4 év így elszaladt. Most született meg Emma, és olyan nagylány lett egy szempillantás alatt. :) Holnap mi köszöntjük reggel, aztán az oviban is ünnepelnek. Vendégek meg hétvégén lesznek.
A karácsonyi ajándékok beszerzését is elkezdtem. Emmámé ma- holnap érkezik postán. Jaj, alig várom hogy lássam. Barbie házat kap, három szintes, bútorozott. Hmmm... Biztosan én is szívesen odaülök majd vele. :)
Majámmal még gondban vagyok, még nem tudom biztosan hogy mi lapul majd neki a fa alatt. Hisz nem baba már, és a bébijátékok már nem igazán neki valók. Ötletem több is van, például Clemmy építő, vagy készségfejlesztő elefánt(Molto), hasonló házikót is néztem(Gowi). Na, de attól nem félek hogy semmi nem várja majd. :)
Folyt....

2 megjegyzés:

  1. Szia!
    Itt vagyok ám, csak úgy voltam én is, ahogy Te az utolsó előtti bejegyzésedben... egyszerűen nem volt indíttatásom a blogírásra.
    Remélem, jól vagytok!
    Én is nagyon várom, hogy lehessen a Kislányaimmal kreatívkodni, nemcsak karácsonykor, hanem máskor is. :)
    Karácsonyi ajándékok: a Clemmyt én is néztem már - majd húsvétra :)-, szerintem nagyon jó lehet. Ők most Little Tikes libikókát kapnak, meg persze saját ajándékot is. :)

    Nagyon boldog szülinapot kívánok Emmácskának!
    Millió puszi Nektek!

    VálaszTörlés
  2. Tyűűűha! Hát Emma is már 4 éves??!! :)
    Emlékszem még a kezdetekre.....
    További kellemes készülődést Nektek, millió puszim!

    VálaszTörlés