2011. december 21., szerda

Esik a hóóóóóóóóó!!!!

Ma mióta megláttam hogy havazik, egész nap abban reménykedtem hogy délutánig megmarad ez a csöpp hó és kihasználhatjuk.
Kicsit korábban mentem Emmáért az oviba miután bevásároltam és beszereztem egy szánkót is amire ketten elférnek! :) Persze csak reméltem hogy Maja élvezni fogja a havat... Tavaly ugyan látott már havat, de még pici volt, nem sokat törődött vele... Kivéve amikor belesett arccal némi elbénázott hurcibálásnak köszönhetően, de ezt nem részletezem.
A lényeg hogy a mai szánkózás jól sikerült, és ha nem is lesz több hó idén, akkor is megörökítettük ezt a csúszkálást és kiélveztük a havat már amennyire ez az egy centi engedi.
Emma szerencséjére a szomszéd kisfiúnak is kedve támadt látva minket, így az ő apukája gyorsan is húzta őket. :)






3 megjegyzés:

  1. Na, hát nálatok is esett :)
    Édesek a csajok!

    VálaszTörlés
  2. Ezt a megjegyzést eltávolította a szerző.

    VálaszTörlés
  3. Igen, esett, bár mára már nyoma sincs. Gondolom felétek még bőven van hó!

    VálaszTörlés