2011. december 29., csütörtök

Karácsonyi összefoglaló

Talán ott kezdem hogy 22.-én még nem volt minden megvásárolva aminek meg kellett volna lenni, én meg beígértem a csajoknak egy játszóházazást az osanban, ahol "nem" voltak sokan. Na mindegy, ezek után a 23.-a elég nyugisan telt volna ha Apjuk nem megy dolgozni és nem megy munkavacsorára. Napközben szétszereltem a járókát, megcsináltam a kókuszos kockát és a somlóit, még jó hogy a beigli már készen volt, a kacsa a mélyhűtőben pihent, én meg alig vártam az estét hogy nekieshessek ezer meg egy dolgomnak azért hogy ne legyen a 24.-e megint olyan kapkodós és zsúfolt mint szokott. Este mikor a csajokat sikerült ágyba dugnom első dolgom a babaház összeszerelése volt, jól haladtam, nem kellett megszakadni, ment mint a karikacsapás. Aztán a fa következett. Felállít, égőt próbál, nagyjából díszít... mert Emma is szeretett volna díszíteni és nem akartam kirekeszteni a buzgóságommal. A babaházat a kamrába szerettem volna rejteni az ajándékozásig, de oda nem fért be, így a wc-be tettem be, majd kulcsra zártam. A család meg használhatta a fürdőben lévőt. :) Aztán csomagoltam volna, de nem volt mibe, pedig tuti maradt tavalyról papír, csak nem találtam meg. Apát hívtam, hazafele ugorjon be a teszkóba, és hozzon. Éjfél körül érhetett haza, akkor álltam neki a csomiknak, de túl sokat nem vállaltam, inkább előszedtem az ajándéktasakokat, így hamar végeztem. Közben igyekeztem a lehető legjobb kinézetűvé tenni a lakást, hogy 24.-én csak főzni és takarítani keljen. Leszedtem egy tonna ruhát a szárítókról, pakoltam, stb.

24.-én persze semmi nem úgy alakult mint szerettem volna, de ezen nem lepődök meg. A karácsony nálunk mindíg kapkodós, sőt, délutánra idegbajt szoktam kapni, de estére általában lenyugszom. :) Most a délelött totál elment, semmivel nem haladtam, pedig a sógornőm is itt volt. Délben mi még Majával hármasban a Stop Shopban múlattuk az időt. Na persze hogy nem bírta ki hazáig és ebéd nélkül bedobta a szunyát. Nem akartam felkelteni nehogy ne sikerüljön visszaaltatni, és ezzel az egész délutánt odavágjuk mert nyűgös lesz. Így mikor hazaértünk Apa ült vele a kocsiban és meg villámtempóban porszívóztam és pakoltam, majd cseréltünk. Emma délutáni alvása kemény fél órásra sikeredett, ami rosszabb mintha nem aludt volna, de mindegy! A kacsát kissé megkésve 4-kor raktam be, de reméltem még időben vagyunk. Anyósomékat és a szüleimet fél ötre vártuk, és végülis csak kicsit voltunk elcsúszva. A tusolás és hajmosás már nem fért bele, de amúgy jók voltunk, így viszonylag nyugiban indultunk neki az ünneplésnek.

A csajokat beküldtem játszani nagyszülőkkel, majd gyorsan kipakoltuk az ajándékokat. A karácsonyi zene szólt, ráztam a csengőt, de nem jött senki... Megint csengettem, de csak nem jöttek, pedig arra számítottam Emma majd szalad... De nem, sőt, szinte ki kellett vonszolni Őt a kisszobából. -Máskor is volt már ilyen, a 3. szülinapján például, amikor is olyan volt mintha nem akarná, vagy nem tudná kifejezni az örömét, de mivel ez idén már nem jelentkezett amikor köszöntötték, nem is számítottam erre. Igyekeztem kedvesen vonszolni miközben szólt a menyből az angyal, de még makacskodott. Maja mentette meg a helyzetet, mivel Ő rögtön rárohant egy Dóra DVD-re ami nem volt becsomizva. :) Persze nagy nevetés kerekedett, és Emma is oldódott ettől. Ezután Ő is megleste mit is rejtett a fa alá a Jézuska. :) A babaház fantasztikusan nagy sikert aratott, azóta is azzal játszik amikor csak teheti. Maja is élvezte a sok újdonságot. Némi irigykedés volt persze, a babaházhoz nyúlni nem lehetett, de nem is számítottam másra. Emma különben ha épp olyan kedve volt előadta az oviban tanult verseket és dalokat, kár hogy nem volt kéznél a kamera.

Összességében mondhatom hogy minden jól sikerült, és szép este volt. A vacsora is finom volt, a társaság is jó, hamar elszaladt az este.

Az ünnep első napján aztán vándoroltunk Apósomékhoz ebédre, majd István napozni, második nap Anyukámékhoz...

Fárasztó három nap volt, mégis mindíg várjuk a következőt. :) Köszönjük a sok szép ajándékot, sokáig örömünket leljük majd bennük. :)









Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése