2011. december 17., szombat

Ovis karácsony

Nem is gondoltam volna hogy ilyen klassz műsorral készülnek a kicsik! Nagyon ügyesek voltak. Emmám is lelkesen énekelt és szavalt. Olyan jó volt látni, és olyan jót pityeregtem a végén. :) Kaptunk Apával egy csodaszép mécsest, már ki is tettem a párkányra, karácsonykor gyújtjuk majd meg. :)
Az ovis ajándékoknak nagyon örültek a gyerekek. Emma egy babaházra startolt rögtön, és sokáig játszott is vele. Eddig is azt gondoltam hogy remek ajándék várja majd a fa alatt, és ez a reakció csak még jobban megerősített. Jaj, de kíváncsi leszek mit szól majd! 23.-án szereljük majd össze, és a kamrában várja majd hogy a fa alá kerülhessen.
Majám egyszer kétszer beleszólt az ovisok előadásába, de nem volt vészes, igyekeztem nagyon hogy kibírja a végéig. Amúgy nagyon élvezte a sürgés forgást az ünnepély után. Jött ment, pakolt, játszott. Emmát meg alig láttam, rettentően el volt foglalva az új játékokkal és a pajtásaival. Mondjuk egyik gyereknek sem igen akaródzott hazaindulni, majd 6 óra volt mire eljöttünk, pedig 4-kor kezdődött az összejövetel.











1 megjegyzés:

  1. Nagyon jók a fotók! Ügyes nagylány Emma. Az ovis előadásokon én is mindig meghatódok :)
    Puszim Nektek......

    VálaszTörlés