2012. április 23., hétfő

Névnapozás, játszóház...

A hétvégénk kicsit sűrűre sikeredett, de jól telt. Szombaton és vasárnap is névnapi ünneplés volt délután. Egyik nap az én szüleim, rokonaim, másik nap Apa családja jött el megköszönteni a lányokat. Volt nagy eszem-iszom, játék, ajándékok. 
Vasárnap meg megnyitott egy közeli játszóház, délelött azt mentünk el megnézni. Volt aszfalt rajzolás, szinezők, torna, arcfestés, pónilovaglás... A lányok nagyon élvezték. Maja is úgy jött ment a nagyok között, csak lestem. Van urgáló asztal, magas csúszda, labda tenger, a csajok lelkesen kipróbálták sorba mindet. Aztán ebédelni haza indultunk. Maja úgy kifáradt, hogy pelenkázás után csak feküdt a földön, és szuszogott. Kb három órát aludt. :) Szerencsére mire a vendégek jöttek már újra elemében volt, kicsit az udvarra is kimentünk, nyüzsgött tovább. :)
Emma tegnap előadta ugyan a: Nemakarokovibamenni címűt, de reggel nem volt különösebb gond, hamar elkészültünk, és nem volt sírás akkor sem mikor eljöttem. :)
Ma meg Maja kiidegelt a délutáni alvással. Azthiszem háromszor tettem le mire végül elaldut. Nagy franc volt, vergődött az ágyában, mikor bementem kimászott, és indult a nappaliba, minta már túl is lennénk mindenen. Gondoltam hagyom kicsit játszani, aztán újra beviszem, de nem nyertem... Volt sutyiban kiosonás, hiszti, szomorú kiskutya nézés, aztán végre elaludt. 
Ja, a másik meg hogy gondoltam lenyírom a füvet, ami kissé elvetélt ötletnek tűnt, mert tudtam hogy annyi ideig nem lesz el egyedül a kertben, de mikor elindítottam a masinát, olyan sírásban tört ki, hogy kénytelen voltam abbahagyni. Remélem délután sikerül befejeznem majd valahogy.


Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése