2012. április 1., vasárnap

Ez+az

A csajok betegek. Majus "csak" megfázásos tünetekkel, Emma meg amellett hogy folyton fújja az orrát még a wc-re is szaladgál. Tegnap kezdődött, mára komolyabbra fordult. A programjaink ugrottak. Mondjuk az idő sem kedvez, de legalább a nagyszülőkhöz ellátogathattunk volna.
Majus szegény egész meg van sértődve amiért nem mehet ki. :(

Tegnap meg mivel itthon rekedtünk, hirtelen felindulásból átrendeztük kicsit a lakást. A csajok tegnap este óta egy szobában alszanak. Hozzáteszem, az én ügyes Majám, aki eddig hang nélkül egyedül aludt el az ágyában most nem maradt, felült, dumált, kimászott - igen, a rácsok egy részét kiszedtük - és nem aludt. Aztán a régi összebújós altatás vált be, csak épp most nem a nagyágyon(ami tök kényelmes volt), mert nem akartam egyik szobából a másikba vinni, így a földön lévő szivacson altattam. Betenni az ágyba nem volt túl könnyű, de bízom benne hogy megszokja az új helyét, és akkor visszaáll a rend. Igaz, más is van ami nehezíti így az estémet. Emmának így nem az ágyban olvasunk már, hanem kint a nappaliban, mert Ő picit később fekszik, így mikor bemegyünk aludni, akkor már Majus miatt nem lehet ott szöszmötölni. Maja viszont még nem hallgatja a mesét...
Ma a délutáni alváskor már ügyesen elaludt az ágyban, bár még ott maradtam mellette. Kétszer kilesett, hogy ott vagyok e, de nyikkanás nélkül visszafeküdt, és elaludt.
Emmát is sikerült avásra bírni ma, pedig nagyon nem akart, mert itt van Reni, de mivel 4 óta végülis fent van, és ki is veszi az erejét a hasmars- pár perc alatt kidőlt... Sajnos viszont az alvást is megszakítja a futhatnék... :( Oviba még tuti nem megy holnap... (meg gondolom egész jövőhéten)

Majának a héten egyik nap szintén hirtelen ötlettől vezérelve levágtam a haját hátul. Nagyon édi lett, bár azzal nem számoltam, hogy hiába vágom egyenesre, mivel hullámosodik kicsit, össze vissza áll. :) Jaaaj, de szerettem volna ha hullámos a hajam, legalább egy kicsit, de nem. Az enyém szög egyenes, még dauer után is az volt. Igaz, hab dauer volt, de akkor is... Apjuknak viszont majdhogynem göndör volt a haja, innen a loknis fürtök. :)

Mivel ugye Emma megint egy hete itthon van, és az az érzésem itthon is lesz még pár napig, próbálok vele készíteni ezt azt. Nem mindíg van kedve, de sokszor nagyon lelkes. Előkerültek a hungarocell tojások, amit pálcára tűzve festettünk. Készítettünk origami nyuszikat, ragasztottunk nyuszis képet és egyik nap ujjacskára húzható pillangókat csináltunk. Kár, hogy nincs erre egy jó kis hobbi bolt...

Este hozok képeket is. :)


Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése