2012. április 17., kedd

5 perces süti

Ma egész nap azon gondolkodtam hogy mit is nassoljak? Egyfolytában az járt a fejemben hogy valamit ennék, de én ugyan neki nem állok most sütni...

Biztos sokan ismeritek már ezt a receptet, de nekem most épp nagyon jól jött. Évekkel ezelőtt egyszer kaptam egy hasonlót emailben, azt is kipróbáltam, de a közelébe sem ért ennek.

Ez finom volt, pedig még csak nem is tettem bele mást, mint az eredeti recept hozzávalóit. A variálhatósága végtelen, és tényleg 5 perc alatt készül el. Ez még langyosan elfogyott, nem tudom hogy csak frissen jó e. Legközelebb egyel több kanál cukrot teszek majd, nekem lehett volna édesebb, de én nagyon is édesen szeretem a sütiket. :)


Szóval a recept két személyre -elvileg- mert én egyedül benyomtam. :)

4 ek liszt
1 mk sütőpor
4 ek cukor
2 ek kakaópor
5 ek tej
2 ek olaj
1 tojás

Összekevertem a száraz hozzávalókat. A tejet, olajat és a tojást kicsit összehabartam külön, majd összeöntöttem és kikevertem az egészet. Mikróban (1100W max az enyém) kerek 4 percig sütöttem, majd kiborítottam és nekiestem. :) Három és fél decis műzlis tálban készült, eléggé kiemelkedett, féltem hogy kicsurog, de pont megúsztam.
Legközelebb csokidarabokat és mazsolát tuti teszek bele, de akár mehet bele fahéj, kókusz, meggy, dió... bármi. Most baracklekvárral ettem, és nem bántam meg. :)

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése