2012. április 28., szombat

Kedden

Már reggel megígértem Emmának, hogy délután mikor jönnek a mamáék ültethet majd. Meg is vettem a palántákat, és hazaérve némi idő után mondtam hogy menjünk ki. Már borult... mire kiértünk csöpögött az eső, majd néhány perc alatt szakadt is. :( De ha már felöltöztünk és amúgy is beígértem az ültetést, így nekiálltunk a teraszon. Majával először táblára rajzoltunk, aztán Ő is ültetett.Volt nagy ellenkezés Emma részéről mikor Maja kizárólag visszafele lapátolta a földet, aztán meg volt nagy vihogás is mikor nem oda került a föld ahová kellett volna...  mondtam hogy ne izgassa magát, így legalább tovább tart a móka. :)
Persze az ültetést Anyukám fejezte be, a végére alábbhagyott a lelkesedés.
Aztán még el sem állt szinte Maját nem lehetett a teraszra szorítani, nekiindult. Olyan volt mint egy kismalac. :) Emma is jött ment, törölgetett. Aztán kimentünk kicsit motorozni-biciklizni, kinek mi passzol, ugye. Az utcánk lejtős, az eső elfolyik. Mindössze egy kis csatornafedélnél maradt egy centis pocsolya. Megtalálták. Nagy élvezettel trappoltak benne felváltva. Sajos a videót nem tudom elforgatni, így meg nem teszem ki, mert rettentő hülyén néz ki.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése