2011. június 17., péntek

Majám szeme

Majám szeme születése óta váladékozik, talán egy egy napra maradt ez abba. A könnycsatorna átmosásról rengeteget olvastam már Emma születése után is, mivel neki is volt ilyen problémája. Akkor vele hiába küldtek átmosásra, nem mentünk, bíztam benne hogy kinövi, és úgy is lett. 4 hónapos volt amikor egyik napról a másikra elmúlt a váladékozás és könnyezés.
Szegény Majámnak viszont csak nem akart elmúlni ez a fránya váladékozás, így elmentünk egy nagyon kedves doktornénihez, aki (tegnap) elvégezte ezt a beavatkozást. Sokat olvastam erről, és tájékozódtam mielőtt döntöttem. Az utolsó pillanatig vártam úgymond, mert 10 hónapos kor után már csak altatásban vagy bódításban végzik el, azt viszont nem akartam. Nagyon ideges voltam, és aggódtam, de azt kell mondjam sokkal rosszabbra számítottam. Maja rögtön utána meg is vígasztalódott, és azonnal megszűntek a panaszaink is. Most még használjuk a szemcseppet amit kaptunk, és remélem, hogy végleg búcsút intünk ennek az egésznek.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése