2011. június 20., hétfő

Hétvége

Szombaton itthon voltunk, egy kedves kolléganőmet és családját vártuk ebédre. Nekik is két gyerkőcük van, Fruzsi 10 éves, Márk 4 hónapos. Emmám a kezdeti zavarát hamar leküzdötte, és onnantól nem is láttuk szinte a két lányt. Olyan jól elvoltak, hogy csuda, pedig először találkoztak. Majám sokszor bújt belénk huncutul, de jól érezte magát Ő is. Márk még pici, de neki sem lehetett a hangját sem hallani, egyszer evett, különben meg jól elnézelődött. :)
Késődélután Anyumék is beugrottak, hamar elszaladt ez a nap, este senkit nem kellett altatni.

Homokoznak a csajok


Vasárnap délelőtt pedig a Tropikáriumot vettük célba. Sejtettem, hogy nekem túl meleg és túl fülledt lesz. Hát, így értve nem csalódtam. Borzalmas volt nekem. Szegény Majáról is csorgott a víz rendesen. Emmának tetszett, és élvezte az állatmustrát, de szerintem nem fogunk túl sűrűn idelátogatni.
A kedvenc :)


1 megjegyzés:

  1. Sziasztok!
    Hú, mennyi minden történt veletek! Gratulálok az első fogacskához és az 5. házassági évfordulóhoz!
    Nagyon szépek a lányok.
    A Tropikáriumba már olyan régóta el szeretnék menni....
    Sok puszi Nektek!

    VálaszTörlés