2011. június 13., hétfő

HIT Családi nap Gödöllőn + strand

Ma megint időben indultunk reggel, és kezdésre szinte meg is érkeztünk Gödöllőre a HIT parkba, ahol családi napot szerveztek. Volt tűzoltóautó, lehetett célba lőni a tömlőkkel, volt ugrálóvár, trambulin, kis ugráló, óriás trambulin, arcfestés, pólófestés, játszótér, foci, állatsimogató, 11-es rúgó verseny, ingyenes orvosi szűrések, fellépők a színpadon, és volt kismama helység is! Jól meg volt szervezve, egyetlen gond volt csupán, hogy árnyék, az nem volt, tűző nap annál inkább. Majának persze ez nem volt valami jó program, így nem is maradtunk túl sokat, de Emma ugrált, játszott kicsit, mi anélkül is izzadtunk, körülnéztünk, Emmám életében először arcfestett lett, majd hazaindulunk.

Ebéd után a csajok aludni mentek, én romeltakarítottam, és összepakoltam. Uzsi után felkerekedtünk hogy pancsoljunk egyet a gödi strandon. Emma imádja a vizet, élvezte is nagyon. Majának is tetszett a pancs, most először volt nagy vízben. :) Kicsit féltem, mert a múlt nyáron rengeteg szúnyog volt, az árnyékban megmaradni nem lehetett, de most szerencsére valószínű jókor írtottak, egyetlen vérszívóval sem találkoztunk. Vagyis igen, de nem szúnyoggal, hanem kullanccsal. Szerencsére nem bennünk volt, csak a takarónkon igyekezett. Persze rögtön kinyírtam, és nagyon figyeltem ezek után.

(nem tudom mi lett a betűtípusommal... össze vissza váltakozik. tudja valaki mi ez???)



Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése