2011. március 19., szombat

Padlón vagyunk

Na, a legutóbb elkiabáltam hogy kilábalóban vagyunk a betegségből... :( Emma még azt mondhatom jól van, de Maja is és én is eléggé beleestünk valami szupi betegségbe. Mindketten antibiotikumot szedünk. Apa csak kicsit torokfájós, nagyon bízom benne hogy sem Emma, sem Apa nem esik ebbe bele, mert eléggé kivagyunk.
Majám amolyan taknyos, láz nélküli dologban van, viszont a füle is fájni kezdett, ami nagyon nem jó. Én magas lázzal, és rohamokban jelentkező köhögéssel küzdök, rettentő ramatyul vagyok.
Erről ennyit, remélhetőleg a gyógyszerek rendbe kapnak majd bennünket.

2 megjegyzés:

  1. Jobbulást Drágáim! :( Mi dettó így vagyunk,Dani antibiót szed,majd kiköpi a tüdejét,már napok óta...Maja most kezdi elkapni,én meg köhögök ezerrel. :S
    Kitartás,gyógypuszikat küldjük! ♥

    VálaszTörlés
  2. Köszi!
    Jobbulást Nektek is! Remélem elkerül a krupp.

    VálaszTörlés