2011. március 25., péntek

Így vagyunk

A betegségekből még nem igazán sikerült kikeverednünk sajnos. Emmám nagyon taknyos még, időnként fájlalja a fülét és a nyelvét, meg a hője is fel fel szökik. Majám inkább már csak köhög, kicsit folyik az orra, de jobban van. Én továbbra is a köhögéssel küzdök időnként, rohamokban tör rám, de mindezek ellenére javulunk. Apa szerencére nem esett bele, remélem már nem is fog.

Már többször is meg akartam írni hogy Maja egy spicc-királynő. Folyton lábazik, hol "pattogtatja" a lábújjait, hol forgatja a lábfejét, de ha valamit elér a kis lábával akkor keményen befeszít, és spiccel macerál. :) Írtó édi ahogy azokkal a kis törpe lábikóival akciózik. :)

Emmámmal ma bementünk az oviba, mert sajnos a kis barátja, Noel ma volt ott utoljára, és mivel az óvónő tudja mennyire szeretik egymást, felhívott, hogy ha rövid időre is, de menjünk be. Valószínű most ez engem jobban megvisel, meg is sirattam a kis pajtit... Nagyon fog hiányozni azthiszem, és félek hiába mondtam el Emmának hogy többet nem lesz ott, ez igazán akkor tudatosul majd ha valóban nem találkoznak. Mivel nem régóta járunk ugye ebbe az oviba a szülőket még nem sikerült megismernem, de bízom abban hogy nem szakad meg a barátságuk, és hogy tartani tudjuk majd ezt a kapcsolatot. Felhívtam Noel anyukáját, aki nagyon kedves volt, és szerencsére semmi akadályát nem látja hogy ne találkozhatnánk majd még a jövőben.

Az ovis szülinap- búcsúnap amúgy jól sikerült, csak Emmám a betegsége miatt nem volt annyira elemében, és hamar kifáradt. Sokat fényképeztem, volt pusziosztás és mókázás, majd búcsút vettünk. Remélem hamarosan látjuk majd Noel huncut arcocskáját és az egymás iránti örömöt az arcukon.



Ami nagyon klassz az az, hogy ma reggel meghozták a kerti játszónkat, pillanatok alatt össze is szerelték, így birtokba is vehettük. Most végre van nagy csúszda is Emmának, és nagy hintaállvány, amin rendesen meg is tudom lökni, meg mászófal, kötél, tök jó. :) Itt a fotózás még várat magára, de nem marad el. :)

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése