2012. május 2., szerda

Extra program...

Hát a hosszú hétvége utolsó napját nem egészen úgy képzeltem mint ahogy lezajlott. A Majálisra végül nem is akartam menni, pedig jobb lett volna...
Az történt ugyanis, hogy elkezdtem füvet nyírni, aztán még épp a felén voltam csak túl, amikor megrázott az áram. Nem is olyan kicsit, jól megégett a vállam, húsig, úgy rendesen. Persze mindent eldobtam, ruhástul a kádba ugrottam, és folyattam magamra a hideg vizet. Aztán mivel Anyukám itt volt, neki kiabáltam hogy húzza ki a konnektorból azt a sz@rt. Apa kint volt a csajokkal az utcán motorozni, csodálkoztam is hogy nem szaladt oda mi történt. Emma hallotta hogy kiabálok, az apját azzal fogadta a teraszon hogy: Anyát megrázta az áram. Gyors szárazba öltözés után mentünk az ügyeletre. EKG, sebkezelés. Onnan Vácra a kórházba irányítottak a sürősségi osztályra. Ott eltöltöttem pár órát némi ekg és szívmonitor társaságában.
Ment a vita meddig kell maradnom. Volt aki szerint 24 órát, más tizenkettőt mondott, majd volt aki 3-4 órás megfigyelést javasolt. Bedugtak egy függönnyel elszeparált kis sarokba, ott nézhettem a plafont, és hallgathattam kinek mi baja illetve hogy milyen fontos dolgokról beszélgetnek a nővérek amíg kint sokan várnak az ellátásra. Persze telefon nem volt nálam, mondjuk valószínű nem is szabadott volna használni, így igencsak unalmasan és emiatt lassan teltek a percek. Végül fél 9 körül utamra eresztettek. Nem bántam. Apa már várt rám, így behuppantunk a kocsiba, és hazajöttünk. A csajok még ébren voltak, így én fektethettem le őket. :)
Anyukám meg közben istápolta a lányokat, megvolt a fürdés, a vacsi, minden rendben volt. Nagy szerencse a szerencsétlenségben hogy itt volt, és vigyázni tudott a csajokra. Ezúton is köszi Anyu!!!
Szerencsésen megúsztam az esetet, hisz az égésen kívül nem lett semmi bajom, így este már az ágyamban alhattam. Most vettem csak észre hogy a tapadókorongok helyén szép véraláfutások ékeskednek, azok mondjuk pár nap múlva eltűnnek, az égés nyoma viszont egy életre elkísér majd.

1 megjegyzés:

  1. Te jó ég!!!!! Még jó, hogy nem lett nagyobb baj!!! Kiderült, hogy mi okozta az áramütést? Gyógyulgat a sebed?

    VálaszTörlés