2012. március 26., hétfő

Paprikás hangulatban

Reggel óta bosszankodom. Az oviba betelefonáltam reggel, mert Emma eléggé fújja az orrát, hogy nem megyünk. Ezzel rövidre is zártam volna, de jött a hideg zuhany, amit amúgy a férjem is megkapott már pénteken mikor ment a gyerekért.
Emma nemrég összeszedett egy kis bőrfertőzést a fenekére, noha az ovin kívül nem járt máshol wc-n csak itthon, és a nagyszülőknél. (és senkinek nem lett ilyen problémája a családból, még Majának sem, aki ugyanúgy szokott kicsit csücsülni a trónon)
Nos, nem volt nagy dolog, kaptunk rá krémet, de elmondtam neki többször is hogy vagy törölgesse le a deszkát mielőtt ráül, vagy tegyen rá papírt. Hozzáteszem azt mondta Emma, hogy pisis a deszka. Állítólag csak vizes, de ennyi egymás után wc-ző gyereknél már miért nem lehetne pisis, ugye. Na mindegy!
Na, az én lányom szót fogadott, és papírfecnikkel borította az oviban a wc-t, ami úgy tűnik az ott dolgozókat felháborította. Mivel fizetős az ovi, nem gondolom hogy ez a kis papír többletfogyasztás olyan tragédia, de mégis úgyérzem teljesen odavannak az esettől. Én az egészet csak megmosolyogtam, és gondoltam majd elmondom Emmának újra az esetleges teendőket.
Igaz, Emmám rossz időben szöszmötölt annyit, mert a csoport épp a medvefarmra indult volna, és csak rá vártak állítólag. Na mindegy. Pénteken a dadus kapta el Apát, és elmesélte az esetet, ma reggel meg az óvónéni ecsetelte nekem a telefonban. És felhívta a figyelmemet többször is hogy ez azért mégsem egy nyilvános wc, még csak nem is étterem ahol idegenek fordulnak meg, ez egy kis közösség, és hogy naponta domestossal van ki és lemosva a wc és hogy ne mondjak ilyet a gyereknek.
Na, puff neki. Én mondtam, és ma is beszélgettünk erről Emmával. Azt gondolom tudnia kell mi a teendő, ha víz van a deszkán, ha nem. Igenis törölje le, és ne cuppanjon már rá az akármivel összeföcskölt deszkára! Domestos ide, lemosás oda, mégis az Ő feneke lett pöttyös. :(

1 megjegyzés:

  1. Teljesen igazad van és ne hagyd magad!
    Hogy naponta lemossák az egy dolog, de azt nem hiszem, hogy minden gyermek után tisztítják.
    És különben is.....miért baj az, ha odafigyel a gyerek ilyen dolgokra is?!
    Ne bosszankodj, bár tudom, könnyű mondani...
    Puszi Nektek!

    VálaszTörlés