2012. március 13., kedd

Összevissza

  • Mióta újra itt a tavaszias idő Majával egyre többet megyünk játszótérre, és egyre jobban élvezi is. Nem töltünk még el sok időt, de tetszik neki. Sokszor csak sétálgat, és figyel. A babakocsiban közlekedést is jól bírja. Motorral még csak keveset megy, de sejtem hogy rákap majd ő is, és akkor repül majd mint a szél. :)
  • Emma már nem olyan hisztis reggel, de azért még minden nap fut pár kört a nemakarokmenni, énmanemmegyekoviba és hasonlók repertoárból. Pedig eleinte azt terveztem hogy a tavaszi szünetben (ami különben a mi ovinkban nincs) itthon marad majd, de lehet nem kockáztatom meg a visszaesést ebben az újra beszokós időszakban.
  • Ma a medvefarmra mentek. remélem jól sikerül a kirándulás.
  • Maja egyre akaratosabb, nagyon tud tiltakozni. Eltanulta Emma óbégatós NEEEM-jét, zeng a ház ha rákezd. :) Persze nem is mindíg gondolja komolyan amit mond.
  • Még a 4 éves státuszkor javasolták hogy vigyem Emmát el a szemészetre. Megjártuk, de egyenlőre nincs teendő, majd fél év múlva kontroll, akkor többet tudunk majd.
  • Majának meg esedékes lenne a 18 hós szuri, de most mikor terveztem hogy viszem elkezdett menni a hasa, így megint elnapoltam.
  • Sajnos ezzel a jóidővel megint kezdődik nálunk a hangyaszezon. :( Ma jópárat felporszívóztam már, most lesem honnét jönnek. Szerintem az írtók 80%-át én vásárlom fel évek óta. Bár nem csinálom jól, mert mindíg újabb és újabb helyekről jönnek, lehet kellene egy komoly írtás. Remélem Maja nem szedegeti majd, igyekszem megelőzni.
  • Maja napirendje kissé felborult. Újabban 6-kor kel, és este 3/4 8 - 8 körül alszik el. A baj csak az hogy nem bírja ki alvás nélkül délelött, így a jól bevált ebéd utáni alvás lassan egy hete ebéd elöttre sikerül, és nem bírom visszazökkenteni sehogy sem.
  • Emmáért meg gyalog járok délután egy ideje, sajnos kényszerből. Hazafelé hosszú a séta, és még motorozni is szoktunk mikor hazaérünk. Ő is kifárad, korábban fekszik ő is, viszont korábban is kel. Ami viszont jó, hogy a korán kelés miatt elfárad eléggé ahhoz, hogy elaludjon szépen délután.
  • Amúgy rettentően élvezem ezt a kellemes napos időt. :) A lányok is szívesen vannak kint, bár Majának sokkal élvezetesebb ha itt van Emma is.(pedig nem együtt játszanak) Egymaga nem annyira élvezi még a játszót sem, hiába vannak gyerekek.
  • Majus egyre többet beszél, énekel, mondókázik. Viszont egy dologgal gondban vagyok. Önmagát is Emmázza, és nem hajlandó elfogadni hogy Ő nem Emma. Ha képen látja magát azt mondja "te". És fura, de nem is hajlandó kimondani a nevét, még véletlenül sem, rettentően tiltakozik.
  • A másik ami meg nem jó az az, hogy ha valamiért rászólunk elkezdi ütni a fejét... Mindíg mondom hogy nem szabad, és simizni kell.

9 megjegyzés:

  1. Te ezt nem 11 napja írtad nem?? Nemrég néztem be, és akkor még nem volt itten semmise:))
    Na hangyafronton nekem az vált be, amit behordtak az anyakirálynőnek, az megette, és terméketlenné vált tőle. Igaz fáraóhangyákat irtottam így ki, de gondolom működik a mezei hangyáknál is:)
    Oltás.: nekünk az MMR lenne aktuális, de elsunnyogtam, és nem vittem el Levit. Milán is később kapta 1 vagy 2 hónappal, mert pont fogzott, és taknya nyála egybefolyt...
    Figyu, szerintem az azért nem baj, ha Maja másfél évesen még nem azt mondja a képre, hogy én. Az Emmázás az érdekesebb, de majdcsak elfogadja, hogy Ő Maja, és nem Emma:) Ütlegelős korszaka Milánnak is volt, ha rászóltunk a fejét csapkodta, de elég hamar el is is felejtette, talán 1-2 hónapig tartott, és akkor se minden alkalommal csinálta. Mondjuk Ő elmúlt már bőven 2 éves mikor elkezdte, de gondolom ez mindegy. Esetleg megkérdezhetsz valami szakértőt, ha még hónapok múlva is csinálná (hogy miért) de szerintem el fogja hagyni Ő is ezt a szokását.:)
    pusszantás, szép tavaszi napokat Nektek:)

    VálaszTörlés
  2. Mit adtál a hangyáknak? Sütőport? Állítólag jó???
    Nem az a baj hogy nem azt mondja Maja hogy én, hanem az Emmázás és hogy nem azt mondja Maja vagy Maja baba, de nem izgatom magam emiatt, majd alakul ez is. :)
    Amúgy tényleg nem 11 napja írtam, vagyis lehet akkori volt a piszkozat amit folytattam... nem tudom. :)
    SZép napokat nektek is!

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Valamiért nem jelenik meg a kommentelős ablak, úgyhogy csak így "válasz"-ban tudok írni.
      Az jutott eszembe, hogy egyik délelőtt összefuthatnánk vhol Veresen a játszótéren. Hmm? Csak mondd meg hol és elnézhetek arra Hannával. 8-tól már mobilak vagyunk, ugyanis nálunk is koránkelő a társaság és Lillus 8-kor már az oviban van. :-))

      Törlés
  3. Persze Timó! Tök jó lenne. :)
    Viszont ha lehet legyen hét vége felé vagy jövőhéten, mert Emma itthon van most, mert kicsit megfázott. Amúgy hozzánk is eljöhettek valamikor ha gondolod, szívesen látunk. :)

    VálaszTörlés
  4. Nem sütőpor volt, hanem valami speckó cucc, ami kis átlátszó műanyagban van benne, apró barna szemcsékből áll, fel kell ragasztani a falra/szekrénybe vagy bárhová, ahol a dögök mozgolódnak:D az egyik felét ki lehet nyitni, és azon keresztül viszik ki a hangyák a "kaját" Elvileg 3 hét alatt tűnnek el teljesen, gyakorlatilag nálam hamarabb elkotródtak.:) Majd megpróbálom kideríteni, mi a neve:)

    VálaszTörlés
  5. Ok, legyen jövő héten, mert a hét második fele nekem elég zsufi (oltás Hannának + készülődés, mert hétvégére elutazunk kettesben az urammal). :-) Addig még beszélünk!

    VálaszTörlés
  6. Köszi Csilli! Mindenképp érdekel az infó!

    Timi! Rendben, akkor jövőhéten! :)

    VálaszTörlés
  7. Ez volt az!! És jól emlékeztem, hogy fáraóra írja, de én a sima hangyát is ezzel próbálnám meg hatástalanítani:D

    http://www.praktikerwebshop.hu/termekek/frahangyaort_csaltek_protectb/?id=70348

    VálaszTörlés