2011. szeptember 6., kedd

Takony kór

Emma múlt heti 3 napi ovizása ledöntötte a családot a lábáról. Emma kezdte, Maja folytatta, Apával meg a nyomukba eredtünk, nehogy kimaradjuk egy jó kis orrdugulósból.

Emma ma már ment oviba, szerencsére két három nap állandó orrfújás nagyjából rendbe is hozta. Maja még azért taknyos, és ennek hatásaként a szeme is jól begyulladt. Én elvagyok, bár időnként érzem hogy nem vagyok 100as.

Emma a hétvégén nem aludt délután. Szombaton vendégeink voltak, kizárt volt hogy társaságban le tudom tenni. Vasárnap meg mi mentünk összeröfire, így akkor is elmaradt a szundi, így esett hogy tegnap örömtáncot lejtettem mikor mindkét gyerekem egyidőben aludt délután. :) Volt időm egy nyugis kávéra a terszon, egyedül elmehettem a slozira, majd behoztam a lemaradást, teregettem, mosogattam, elpakoltam, miegymás. :)

Emma ma reggel kicsit húzódozott amúgy az ovitól, de szerencsére Zsigája már meggyógyult, így nevetve szaladt hozzá a csoportba. :) Remélem nem hagy alább a lelkesedése.

Emma és Marci

A kicsik, Maja és Kristóf

3 megjegyzés:

  1. Sziasztok!
    Jobbulást kívánok mindenkinek!
    Én is sokszor érzem, hogy nem vagyok százas, de ez nem a náthától van, sajnos genetikai hiba! :)
    Jól látom? Scamp?????
    Sok gyógypuszit küldök Nektek!
    Erikáék!

    VálaszTörlés
  2. SZia!
    Köszi, igyekszünk meggyógyulni! :)
    Igen Scamp, miért?

    VálaszTörlés
  3. Semmi különös, csak mi is nagyon szeretjük! :)

    VálaszTörlés