2011. április 9., szombat

Ruhaméretek

Kész vagyok tőlük. Gondolom minden kezdő anyuka bedőlt már a számoknak legalább egyszer. Én Emmánál természetesen befürödtem néhány ruhadarabbal, és ezután szinte sosem néztem, és sosem vettem a kora szerinti méretet, pedig nem volt kirívóan nagy a súlya.
Majánál már kizárólag szemre vásárolok. Van 74-es, 80-as ruhája, és akad még újszülött méretűnek titulált is. De akad egy igazán kirívó eset is. Van egy 18-hósnak méretezett pulcsink, ami tökéletes most Majára. Emma kapta kétévesen, mondanom sem kell, a karjára is kicsi lett volna...

3 megjegyzés:

  1. Nekünk van egy 116-os pulcsink, amit kábé már 1 éve hord Lillus, holott a mostani ruhamérete is csak 104-es. Ki érti ezt? :-)

    VálaszTörlés
  2. Ohhh, Emma ruháiról alig írtam. Azt imádom a legjobban amikor években írják a méretet. Hát hogy gondolják????

    VálaszTörlés
  3. jaj ne is mondjátok:)) Milánra soha semmi kora szerinti, dehát ez nem meglepő:) Levire meg egyenlőre csontra jó minden, mondjuk a 3-6 hósak már néha éppenhogy... de ahány cucc, annyi féle méretezés. Én többnyire H&M-es cuccokban járatom őket, az nagyobb a magyar azonos méreteknél, de a C&A szintén, az ráadásul méginkább... Amerikából is most kaptunk, na igazán azok vannak óriásbébikre méretezve, mert én még itthon ilyen széles gyereket nem láttam... majdnem a kétszerese az itthoniaknak széltében az összes body, meg pulcsi. Persze van, hogy valami meg kisebb, így többnyire nálunk is a szemrevételezés dönt:)

    VálaszTörlés