2012. július 29., vasárnap

Szobatisztaság - valami elkezdődött

Bizony, valami elkezdődött ezen a téren Majámnál. Igaz, félig meddig sajnos kényszerből, mert a nagy melegben a pelustól kipirosodott a bőre, így a nappalok nagy részét pelus nélkül tölti mostanság. A kertben persze nem volt gond, nem is igyekeztem hogy bilire ültessem, de mivel a bőre csúnyább lett, a szobában is pucérkodik. Mivel a wc-n ülés annyira nem tetszett neki kénytelen voltam elővenni a bilit, ami most a nappalinkat díszíti egy tekercs wc papírral egyetemben. :) Viszont egyre ügyesebb. Eleinte némi pisi kifolyása után szólt csak, most viszont már előfordul hogy előre jelzi hogy menni kell. A napokban többször is sikerült a legcsekélyebb baleset nélkül is végeznie a dolgát, mi több, volt hogy nagy suttyomban még bele is kakilt a szeretett rózsaszín, kacsás bilibe. Szóval nagyon örülök, és büszke vagyok rá! 
Így tovább Majus!!!!!

Update:
Szó szerint mikor írtam ezt a bejegyzést - hogy mennyre büszke vagyok a majdnem kétévesemre.... Maja bepisilt és odakakilt a szobájuk közepére, ahol padlószőnyeg van. :) Szupiiiiiiiiiii! Bár mentségére legyen szólva hogy mikor végzett ráült a bilire... van még hova fejlődni na. :)

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése