2011. november 11., péntek

Lehet csak panaszkodni kellett...

Remélem nem kiabálom el, és a tegnapi tündér Emma megmarad olyannak amilyen tegnap volt. Amikor mentem érte aranyos volt, kedves. Mi több, beszédes. Mondtam neki hogy megyünk vásárolni a corába, majd ki ugrott a bőréből. Igaz, tudja hogy felülhet a körhintára meg ilyesmi, de van hogy ez sem hatja meg. Most végig szót fogadott, nem nyafogott. Még az autós bevásárlóból is kiszállt hogy Maja is beülhessen.
Amúgy jól nézhettem ki a babakocsit meg azt a szerkezetet taszigálva míg nem érkezett meg Apánk, ő ugyanis jó háromnegyed óra múltán csatlakozott csak. Időközben meg szereztem még egy autós beülőst, és az összecsukott babakocsival a tetején kacskaringóztam. :) Persze akkor is érdekesen nézhettem ki mikor a kis körhinta körül baktattam körbe körbe nehogy másodszülött leányom kiessen.
Mondanom sem kell, teljes volt az öröm mindkét lány részéről. :) Nem is gondoltam volna hogy Maja ilyen sokáig elücsörög majd a kisautóban, de még dolgunk végeztével sem akaródzott neki kijönni. :)
Éééés Emmánál az áhított kekszből sem lett botrány amiért nem ehet vacsi elött.
Aztán az egész este jól telt.
Jaj, de jó volna mindíg így! :)

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése