2011. október 4., kedd

Dícséret Apának :)

Bizony, ezt most kiérdemelte. : )
Este ugye mennem kell Emmámmal aludni, ami úgy néz ki hogy kiszellőztetünk, bevonulunk, mesét olvasok, majd lámapoltás, és várok. Hol többet hol kevesebbet arra, hogy nagy kislányom elaludjon. Nem jöhetek ki sajnos, mert akkor ugrik az egész, és kezdhetjük előlről. Szóval mivel mostanában eléggé fáradt vagyok, legtöbbször elalszom Emma mellett, és Apa kelt. Most is keltett, azt mondta négyszer is, de győztek felettem az álommanók, és csak sokára kecmeregtem ki. De! Most jön a lényeg: mire kijöttem Apa elpakolta a széthagyott játékokat, leszedte a teregetett ruhát, elmosogatott és feltette főni a főzeléket amit mára szántam, de este meg akartam csinálni hogy ma legyen időm Majázni! Sőt, még az öblítésen hagyott mosást is szerette volna befejezni, ami nem sikerült ugyan, de a szándék megvolt! Ez igen! Köszi Apa! :)

2 megjegyzés:

  1. Tényleg megérdemli, főleg azért, mert nem kérésre tette ezeket, hanem magától! :-) Az én uramnak aligha jutna eszébe... :-(

    VálaszTörlés
  2. Még soksok ilyet:)) Bizony jól tudnak esni ezek az "apróságok"!:)

    VálaszTörlés