2011. július 5., kedd

Csak ami eszembe jut

- Emmámnál egyre inkább teret kapnak a babák, mostmár szeret babázni, eteti, hozza- viszi, altatja (az oviban is szinte mindíg babázik mikor megyek érte)
- Dumája hihetetlen, tegnap épp azt ecsetelte a kádban ücsörögve, hogy az egyik lába fiú, a másik lány, és hogy összeházasodnak, és a kezei is, meg a feje... mondom csak egy fejed van, erre ő: de úgy szokott lenni
- Egyik nap láttak az apjával egy fülbemászót, pár napra rá látott valami bogarat, és kiabált: Apaaaa, gyere, egy fülembe menőőőő :)
- Maja még mozgékonyabb, mint eddig, ami alapból sem volt piskóta. Folyton próbálkozik, négykézlábazik, ringatózik, de indulni még nem indult el, akkor inkább könyékre támaszkodik.
- A gyümiket még mindíg nem eszi, meg amúgy is válogatósabb lett.
- Majának szombat reggelre begyulladt a szeme, persze az, amelyiket átmosták, a frász kitört, hogy újra eldugul a könnycsatornája, szaladtam az ügyeletre szemcseppért, javul szépen szerencsére - emiatt keveset vagyunk mostanság kint a szeles idő miatt
- Emma meg olyan nyúnyán viselkedik Majával, nem tudom mások hogy kezelik ezeket a helyzeteket, de engem nagyon bánt, hozzáteszem legtöbbször a játékai miatt hisztizik, persze Ő simán elveszi Majáét. Máskor meg Maja úgy küdz a figyelméért, és Emma oda sem bagózik rá... Persze Maja ilyenkor meg sikít, nem kicsit, nekem meg a plafonon van az agyam egy perc alatt.
- Maja a felállást azóta egyedül még nem produkálta, de a kiságyat mostmár leengedem, na nem mintha olyan sokat tartózkodna benne...
- Előre félek mit kezdek majd a két kölkömmel ha nem lesz ovi augusztusban. Aztán meg majd attól tartok, mi lesz ha Emmának újra kezdődik az ovi - tudom, nem vagyok én sem egyszerű.
- Sajnos anyukám nem tud szabira jönni nyáron, ez nem jó, reméltem hogy legalább pár nap lesz majd.
- Ja, és ma 9 éve hogy boldogítjuk egymást Apával. Ki hitte volna akkor, hogy ilyen kapcsolat kezdődik...

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése