2011. február 11., péntek

Takonypócok

Sajnos a héten igencsak kidőltünk. Emma már javul, viszont szegény Majámnál még javában tombol a takonykór. Nem alap szinten, rettentő mennyiségű váladék képződik, meg sem hatja az orcsepp, viszont egyre nehezebben viseli az orrszívást és a betegséggel járó nyűgöket. :( Ráadásul a szeme is megint begyulladt, ami mondjuk nem csoda, mert mindent beleken ahogy az orrát dörzsöli. :(
Amúgy meg ha épp nem elég ha betegek a kölkök, akkor jövök én, tegnap óta én is igencsak beleestem. Ráadásul Emma éjféli köhögős hányása után az éjszakát a klotyón töltöttem, de öröm az ürömben hogy ilyen jellegű problémám csak nekem volt a családban.
Amúgy hihetetlen, nem gondoltam volna soha hogy az én drága gyermekem egyszer aztmondja hogy márpedig ő szeretne oviba menni... Szerencsére hiszti nem volt, és örült, mert telefonon beszélhetett is az óvónénivel. :)

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése