2011. február 11., péntek

Maja, meg az Ő evése

Áttörés történt ami az evést illeti. Na, nem az almát ette meg, azt továbbra is úúútálja, de végre evett mást is jóízűen a sütőtökön kívül. Húslevesből adtam neki répát meg krumplit, és imádta. :) Olyan jó, úgy örülök neki.
Az úgy volt, hogy koradélután mikor elkészült a levesem gondoltam pár falattal megkínálom, és nem is reméltem hogy ilyen sikere lesz a főztömnek. És aztán mikor láttam hogy ízlik, adtam neki többet, de azt nem gondoltam hogy lázadás tör ki a kanalazás végeztével. Volt még pár falatnyi, így folytattam az etetést, de így is legörbült a kis szája mikor elfogyott az ő kis hammája. Este persze ez lett a vacsi, és kiélvezhette, ráadásul ma is kapott. :)
Ezen kívül ma adtam neki próbaképp sárgabaris pépet, és azt is szerette. :)
(a kép csak illusztráció, nem adtam a gyereknek mandulát :)

2 megjegyzés:

  1. Látom,Ti már rendesen eszegettek.:p:)
    Mi még a szopinál tartunk,ugyanis a dokinőnk azt mondta,hogy hat hónapos koráig csak szoptassam Denikét,mert szerinte a sok allergia attól van,hogy az anyukák már négy hónaposan elkezdik adni az almalevet,s,t,b.:o
    Nem tudom mitévő legyek,megbízom benne mert kiváló gyerekorvos.

    Örülök,hogy végre megkaptad a Meghivót!:)

    Puszi
    Danijel és Gabi

    VálaszTörlés
  2. Szia Gabi!
    Sajnos én nem tudtam szoptatni szinte egyáltalán, így kezdettől tápszert is kap Majám. Anno Emmával is így volt, és Őt is 4 hósan kezdtem hozzátáplálni. Szerencsére probléma nem is volt vele, így most is így tettem.
    Amúgy a hivatalos ajánlás tényleg 6 hó utánra javasolja a hozzátáplálás megkezdését, szóval ha van tejed, szoptass csak, ráértek még. :)

    VálaszTörlés