2011. január 23., vasárnap

Ovi, fogzás, dac, miegymás

Hűűű, volna mit írnom, nem is tudom hol kezdjem...
Emmát kivettük az oviból, és máshová visszük februártól. Addig itthon van. Amúgy hihetetlen hogy milyen módszereket vetnek be manapság az óvodákban. Emmát konkrétan félreültették ha sírt, ez volt a nagy taktikájuk az óvónőknek, mondván előbb utóbb úgyis változni fog a helyzet. Na persze, csakhogy a gyerek már több mint egy kilót fogyott, és teljesen megváltozott. Olyan bizalomvesztett lett, paranoiás, és hisztis, teljesen odavan. Mostmár azért eszik, és jobb a kedve is. Voltam a vezetőnőnél, és biztos ami biztos elmondtam hogy mi volt a gond. Nem tudom biztosan, de remélem hogy lesz némi következménye az egésznek, mert látszott rajta hogy van amin ő maga is meglepődött. Az új oviról majd később, ha már járunk...

Majám szegénykém fogzik ezerrel. Csurog a nyála, egész nap a szájában matat, az étvágya is megcsappant, és a nyűgös is. A hozzátáplálódása teljesen abbamaradt szinte. Mostanában leginkább csak kézben szeret lenni. Amúgy továbbra is nagyon szépen fejlődik. Ügyesen fog, és ráz. Már szépen nyúl a tárgyakért, átveszi őket egyik kezéből a másikba, aztán meg megpróbálja a szájába gyömöszölni, bármi is akadt a kezébe. :) Forogni még nem forog, de szépen az oldalára fordul már, így az sincs messze hogy gurulgasson.
Vettem Majának borostyán láncot, remélem segít neki, és rajta vagyok hogy Osanitunk is legyen.

Emma legújabb dilije hogy minden nap hisztizik ha fürdésről és lefekvésről van szó. Nem is értem, valószínű ez csakis dac, mert ha már bent van a kádban nagyon jól eljátszik, sokszor kijönni sem akar... ki érti ezt?



2 megjegyzés:

  1. Nekem van két doboz Osanit itthon, ha szeretnéd az egyiket szólj, odaadom szívesen!!

    VálaszTörlés
  2. Köszi Csilli, aranyos vagy! Ha a héten nem sikerül beszereznem, akkor jelentkezem!

    VálaszTörlés